Ansøgning til 501st Commander

90 views
In-game navn: ST PVT 2667 Stump

Navn på steam: Djalaman

Hvor gammel er du?:  17

Hvor mange timer har du på servern?: 8,5 timer

Har du en mic? Ja

Hvilket regiment vil du gerne være officer i (Kom gerne med en grund til at du vil være officer):
 Jeg vil gerne være commander i 501st regimentet, fordi at jeg mener at jeg vil kunne indgå som en stor hjælp for både ny-trænede og for endda routinerede 501st soldater. Dertil vil jeg også kunne fremgå som en bestemt leder over 501st regimentet, ment at jeg vil holde mine tropper i høj træning og altid klar til kamp.

Har du noget erfaring?(Hvis ja, så nævn hvor og hvilken rank du har været): Ja. Jeg har været Anden løjtnant samt første løjtnant et par gange.

Hvor mange tryouts kan du laver ca om ugen?: Én hver dag, hvis det er nødvendigt.

Du er indforstået i at du skal lave træninger til dit team?: Ja, selvfølgelig skal de opfriskes og forbedres i deres områder.

Hvad er en officers rolle i dine øjne: En leder, én som skal kunne tage ansvar for sine tropper, og én der ville kunne sætte dem på plads hvis nødvendigt og derfra arbejde med de ting der mangler, eller skal forbedres. Derudover skal man kunne være en ven af en art, én der kan snakkes med...

Skrive kort hvad du kan bringe til regimente: Jeg vil kunne bringe en positiv indgangsvinkel til hvad end det er man bliver udsat for. Og hvis man har brug for hjælp, ser jeg da på hvad vi kan gøre. Derudover vil fantastisk RP da også finde sted.
_
Reply